MEB Yazarlık Yazılımları

Etiketler :
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen yazarlık yazılımları projesinde her ders içeriğine göre okullardan öğretmen ve uzman kişilerin yardımları ile kaynak geliştirme üzerinde çok yoğun bir çaba harcanmaktadır. Öğrenci ve öğretmenler için yararlı olabilecek kaynak içerikleri bulmak mümkündür.Örnek oalrak matematik yazılımları linkini ve bakanlığın tanıtım yazısını aşağıda ekliyorum.
"Yazarlık yazılımları; web ortamlı etkileşimli çoklu ortam eğitim uygulamaları ile içeriğini hazırlama amacıyla kullanılan yazılımlardır. Yazarlık yazılımları genel olarak aşağıdaki yazılım paketlerini içermektedir:
  • Web Sayfası Hazırlama Yazılımı
  • Resim İşleme Yazılımı,
  • Vektörel Grafik/Animasyon Hazırlama Yazılımı,
  • Video İşleme Yazılımı,
  •  Ses İşleme Yazılımı

Yazarlık yazılımları ile Milli Eğitim Bakanlığı eğitim portalı için hazırlanacak eğitsel içeriğin oluşturulması ve öğretmenlerimizin web tabanlı eğitim materyali (içerik, sunum, öğrenme nesnesi, vb.) hazırlamaları amaçlanmıştır. Yazarlık platformu, az veya hiç programlama becerisi olmayan öğretmen ve öğrencilerin, kaliteli eğitsel web sayfaları, internette kullanılabilecek resimler, vektörel animasyonlar, videolar ve ses kayıtları, vb. eğitsel uygulamalar oluşturmalarına imkân sağlayacaktır. "

0 yorum:

Popüler Yayınlar

Sosyal Paylaşım

Icon Icon Icon Icon

Lütfen yazılarımızla ilgili yorum yapmaktan çekinmeyin. Kırık linkleri ve hatalı içerikleri mutlaka bize ilgili sayfa altında yorum yaparak bildiriniz. Blog sayfalarımızda ilginizi çekebilecek diğer yazılar için blog arşivimizi kullanabilirsiniz.

Son Yorumlar

Yararlı Linkler