GeoGebra Dinamik MatematikYazılımı

Etiketler :
GeoGebra Matematik ve Geometri alanında yazılmış dinamik geometri yazılımları arasında yer alıyor. Açık kaynak kodlu olması ve her geçen gün geliştirilebilir içeriği sayesinde yenileşme çabalarına da fırsat vermesiyle de ön plana çıkıyor.
GeoGebra , Cambridge Üniversitesi Eğitim Enstitüsü tarafından geliştirilen bir ücretsiz cebir ve geometri yazılımıdır. Avrupa Akademik Yazılım Ödülü-2002 , Avusturya Eğitim Yazılım Ödülü-2003 , Almanya Eğitim Yazılım Ödülü-2004 , Uluslararası Bedava Eğitim Yazılım Ödülü-2005 gibi bir çok ödül almış bu yazılım bir çok ülke tarafından eğitim sistemlerinde kullanılmaktadır.

Geogebra Anasayfa Linki: http://www.geogebra.org

Windows için ücretsiz geogebra programı indirme linki: http://www.geogebra.org/download/?os=win

1 yorum:

  1. Matematik alaninda gercekten yapilmis mukemmel bir yazilim.hareketli olmasi yaninda butun cebirsel islemleri de rahatlikla yapabiliyorsunuz.geometrik cizimleri 2 ve 3 boyutlu olarak duzenleyebilirsiniz.her turlu geometrik cizimi animasyon haline getirebilirsiniz.mel bir yazilim.hareketli olmasi yaninda butun cebirsel islemleri de rahatlikla yapabiliyorsunuz.geometrik cizimleri 2 ve 3 boyutlu olarak duzenleyebilirsiniz.her turlu geometrik cizimi animasyon haline getirebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Popüler Yayınlar

Sosyal Paylaşım

Icon Icon Icon Icon

Lütfen yazılarımızla ilgili yorum yapmaktan çekinmeyin. Kırık linkleri ve hatalı içerikleri mutlaka bize ilgili sayfa altında yorum yaparak bildiriniz. Blog sayfalarımızda ilginizi çekebilecek diğer yazılar için blog arşivimizi kullanabilirsiniz.

Son Yorumlar

Yararlı Linkler